Osiguranje transporta

Ispunjavanjem obrasca brzo i jednostavno prijavite štetu vašem ANO brokeru

Osiguranje štete iz osiguranja robe u prijevozu

Osobni podaci
Podaci o oštećenom / korisnik prijevoza:
Podaci o osiguranom događaju


Podaci o robi
Podaci za isplatu osigurnine
Prilozi
Moguće je odabrati i više dokumenata, a maksimalna veličina je 5MB
Završne odredbe
Podnositelj zahtjeva prijavom štete daje svoju suglasnost ANO-u da njegove osobne podatke kao i sve druge podatke za koje ANO sazna prilikom pružanja usluga posredovanja u osiguranju, može koristiti u svrhu rješavanja odštetnih zahtjeva naslovljenih na društvo za osiguranje te iste podatke koristiti u svojim poslovnim evidencijama i obrađivati ih sukladno pozitivno pravnim propisima.

ANO d.o.o. za brokerske poslove u osiguranju i reosiguranju
Ilica 216 │ 10000 Zagreb │ Hrvatska

+385 1 4558 780
ano@ano.hr

 

Upute u slučaju nastupanja osiguranog slučaja

U slučaju nastupanja osiguranog slučaja, osiguranik je obvezan:

  • poduzeti sve razumne mjere kako bi se izbjegla odnosno umanjila šteta;
  • izvijestiti Brokera / Osiguratelja odmah po saznanju za štetu;
  • poduzeti sve pravne i druge mjere kako bi se osiguratelju sačuvala sva prava prema osobama odgovornima za nastalu štetu (subrogacija);
  • pružiti osiguratelju podatke i raspoloživu dokumentaciju kao i ostala dokazna sredstva koja su potrebna za utvrđivanje naravi, uzroka, opsega i visine štete te ostalih okolnosti na osnovi kojih se može utvrditi pravo na naknadu štete.

 

Moguća dokumentacija za priložiti ovisno o okolnostima nastanka štetnog događaja

  • Specificirani odštetni zahtjev;
  • Prijevozni dokument (teretnica, tovarni list, teretnica za mješoviti prijevoz teretni list, otpremnica, međuskladišnica..);
  • Račun za cijelu pošiljku;
  • Dokumentacija za dokazivanje količine i stanja robe (iskazi količine, izvještaj o pregledu robe prije prijevoza, certifikat o zdravstvenom stanju robe, veterinarsko uvjerenje…);
  • Vidljive štete: Ako primatelj pošiljke u trenutku primanja robe, uoči, vidi oštećenje pošiljke, dužan je odmah napraviti zapisnik o stanju pošiljke koji supotpisuju predstavnik primatelja i prijevoznik. Nevidljive štete: Ako primatelj primi robu u prividno ispravnom stanju pa naknadno otkrije oštećenje na istoj, dužan je uputiti pismeni protest vozaru, odmah, odnosno najkasnije u propisanim rokovima ovisno o grani prometa (u kopnenom prijevozu: CMR 7 dana / međunarodni prijevoz; ZOO 8 dana / domaći prijevoz; pomorski prijevoz: 3 dana računajući od dana završenog iskrcaja; zračni prijevoz: 14 dana računajući od dana primitka robe / pošiljke);
  • Ako je šteta rezultat prometne nezgode ili krađe – potvrdu o prijavi štetnog događaja nadležnim policijskim vlastima;
  • I drugu dokumentaciju na traženje Osiguratelja.

 

Rok za isplatu osigurnine

Osiguratelj je dužan naknadu iz osiguranja platiti u roku od mjesec dana pošto mu osiguranik dostavi odštetni zahtjev sa  svim podacima i dokumentacijom kojima se utvrđuje njegova obveza iz ugovora o osiguranju (čl.721. PZ).

 

Za prijavu štete iz druge vrste osiguranja slijedite ovu poveznicu.

ANO d.o.o. je društvo za brokerske poslove u osiguranju i reosiguranju prisutno u Hrvatskoj od 2000. godine. Već gotovo dva desetljeća brinemo i upravljamo programima osiguranja za neke od najvećih i najuspješnijih domaćih i međunarodnih tvrtki. ANO je ekskluzivni Aon Global Network Correspondent za Republiku Hrvatsku.